👭🏼☔️KUNDEKLUBB☔️👭🏼
MEDLEMSFORDELER
10% av kjøpesummen blir spart opp på din bonuskonto hver gang du handler hos oss.Du får eksklusive medlemstilbud og tilgang til kampanjer, salg og arrangementer før alle andre.
HVA ER BONUS?
Handler du for 1000 kr hos oss (gjelder både nettbutikk og fysisk butikk) vil automatisk 100 kr legges til din bonuskonto. Dette er bonus du kan bruke på dine neste kjøp hos oss. Opptjent bonus er gyldig ut det påfølgende året. Eksempel: Bonuspoengene du opptjener i 2024 er gyldig ut hele 2025.
SLIK FUNGERER DET
I nettbutikken kan du enkelt registrere deg for å opptjene bonus eller få tilgang til andre fordeler på dine kjøp. Du verifiserer din profil med telefonnummer eller Vipps, og kommer deretter rett inn på “min side”. Her kan du både se og bruke dine fordeler, i tillegg til at du får tilgang til alle dine kvitteringer. På "min side" kan du også enkelt kontakte support om du trenger hjelp.
SLIK BRUKER DU OPPTJENT BONUS
Logg inn på “min side”Se din bonussaldo og skriv inn beløpet du ønsker å bruke, før du trykker bruk bonus.
Du vil nå få opp et bonusbevis som forteller at din bonus automatisk er lagt til som rabatt i kassen.
Bonussummen du har valgt trekkes automatisk fra både kjøpssummen og din bonussaldo. Du ser beløpet som er trukket fra når du kommer til kassen/ utsjekk.
SLIK FUNGERER DET / SLIK GJØR DU:
Ofte stilte spørsmål
Hvor og hvordan logger jeg inn?
På nettbutikken går du inn på et produkt og der vil du få opp en pop-up med innlogging til kundeklubben. Der logger du inn med ditt mobilnummer, på samme måte som da du registrerte deg. Du vil da få opp “Velkommen tilbake”. Har du enda ikke registrert deg vil du få opp “Takk for din registrering” og da er du blitt medlem.
Fysisk butikk: I fysisk butikk registrerer vi dine kjøp på ditt telefonnummer, og på kassen vil vi da få opp om du har opptjent bonus som kan trekkes fra dine kjøp.
Må jeg fylle ut personalia inne på min profil for å være medlem?
Du må ikke fylle ut dette for å være medlem. Men det kan for eksempel være lurt å legge inn fødselsdato, så vil du få goder tilsendt på mail når du har bursdag!
Hvordan bruker jeg bonusen min?
På “min side” etter du har logget deg inn vil du kunne se bonussaldoen din. Dersom du har bonus til gode vil du her kunne velge hvor mye du ønsker å bruke på hvert enkelt kjøp. Når du har skrevet inn beløpet du ønsker å bruke vil du kunne at summen er trukket fra i kassen.
Fysisk butikk: I fysisk butikk registrerer vi dine kjøp på ditt telefonnummer, og på kassen vil vi da få opp om du har opptjent bonus som kan trekkes fra dine kjøp. Har du det vil vil denne summen trekkes fra ditt kjøps totalsum.
Når blir min bonus tilgjengelig?
På nettbutikken vil bonusen bli synlig på “min side” en stund etter varen din er sendt fra oss.
I fysisk butikk vil bonusen bli tilgjengelig ca 1-3 virkedager etter ditt kjøp.
Får jeg bonus når jeg bruker bonus?
Bonusordningen baseres på summen du faktisk betaler. For eksempel: Du handler for 1000 kr og bruker 100 kr fra oppspart bonus, da vil summen du betaler blir 900 kr og det er summen du får bonus for. Med 10% som vi har da vil du opptjene 90 kr i bonus til neste handel.
Hvorfor må jeg skrive inn engangskode når jeg skal logge inn?
Dette er for å unngå svindel, vi vil vite at du er du slik at vi kan tilby bonus og fordeler trygt til alle.
Hvor lenge er min bonus gylding?
Bonus opptjent i år er gyldig ut neste år. Altså all bonus du handler nå i 2024 er gyldig ut 2025. Og slik fortsetter det. Bonusen er alltid gyldig ut året etter bonusen ble opptjent.
Hva skjer med bonusen min når jeg returnerer en vare?
Her er det dessverre ikke en god løsning enda. Programmet refunderer ikke brukt bonus automatisk om du returnerer en vare, verken på varer kjøpt i fysisk butikk eller varer kjøpt på nett. Men vi synes det er veldig dumt om dere mister en stor sum opptjent bonus dersom ikke produktet passet like god som dere ønsket. Så vi har fikset det slik at du inne på "min side" enkelt kan kontakte support og be om tilbakeføring av bonus over 100 kr dersom du returnerer varer du har brukt bonus på.
Om du har brukt bonusen på kjøp som består av mer enn en vare vil bonuspoengene fordeles likt på hver vare. Om du da returnerer en av varene vil du kunne kunne be om refundert bonus fra den spesifikke varen. For eksempel: du handlet to varer og brukte opptjent bonus til en verdi av 200 kr. Returnerer du det ene plagget vil du da kunne be om 100 kr tilbake i bonus.
Kan jeg kombinere bonusen min sammen med andre rabattkoder?
Kan jeg bruke gavekort og bonuspoeng på samme bestilling? Nei, dessverre, de kan ikke kombineres på en bestilling/ ett kjøp.
Jeg vil ikke lenger være medlem. Hvordan melder jeg meg av?
På “min side” kan du enkelt endre hvor/ om du ønsker å bli kontaktet.